Mezoterapi

MEZOTERAPİNİN KULLANIM ALANLARI
Akne tedavisi, Akne izi tedavisi, Melazma, Skar tedavisi, Zona, Ksantalezma, Hiperpigmentasyon, Anti-aging yüzeyel kırışıklıklar, Fibröz (Bağ) Doku Patolojieri,

YAĞ DOKUSU HASTALIKLARI
Obezite, Bölgesel kilo fazlalığı, Lipom,

AĞRI TEDAVİSİ
Kraniofasiyal nevraljiler, Trigeminal nevralji, Arnold nevraljjisi, Servikobrakial sendrom, Migren tipi ağrı sendromları, Diğer pek çok akut/ kronik ağrı sendromları,

SAÇ HASTALIKLARI
Saç dökülmeleri, Alopecia Areata, Estetik Tıp,

JİNEKOLOJİK ÜROLOJİK, NÖROLOJİK SORUNLAR
Ağrılı Adet Görme (Dismenore), Menopoz Şikayetleri, Yumurtalık KAnal İltihapları (Kronik salpenjit), Iktidarsızlık (İmpotans), İdrar kaçırma veya yapamama (Enüresis), İdrar Yolu Enfeksiyon, Mide Barsak sistemi ile ilgili hastalıklar, Sellülit (Hidrolipodistrofi), Tenon Hastalıkları, Dupuytren Sendromu, Bursitler, Kas Ağrıları,

ROMATİZMAL HASTALIKLAR
Osteoartritler (tüm bölgeler), Palindromik romatizma, Ankilozan spondilit, Romatoid antrit, Akut romatizmalar, Spor yaralanma ve sakatlıkları, Tendon yaralanmaları, Kas yaralanmaları (ezilme, gerginlik, kısmi yırtık (inop), kas ağrısı), Bağ yaralanmaları (zorlanma, eklem burkulmaları, kısmi yırtık (inop)), Kemik yaralanmaları (periostit, stres kırıkları op sonrası), Kıkırdak lezyonları, Eklem çevresi doku lezyonları (bursit, kapsülit, sinovial kist), İç organ kas spazmları (non-spesifik),

DAMAR HASTALIKLARI
Varisler, Flebit, Lenfödem, Kılcal Damar Hastalıkları, Alt ekstremite dolaşım yetersizliği,

SİNDİRİM SİSTEMİ ŞİKAYETLERİ
Disfaji, Reflü, Ülser, Gastrit, Kabızlık,

YAŞLILIK
Presbiyopi, Artroz

Sağlıklı Yaşam Merkezi

Siz sorunlarınızı anlatın biz çözelim.