Kupa-Hacamat Tedavisi

3500 yıldır insanların kullandığı bir tedavi metodudur.

KURU KUPA
Bu uygulama ile; Ciltteki Reseptörleri etkilenir. Cilt sağlığı ve güzelliği sağlanır. Merkezi Sinir Sistemi uyarılır. Kalp Damar Sistemi uyarılır. Kuvvetli ve düzenli dolaşım sağlanır. Kalp Damar Sistem Hastalıklarına karşı korunma sağlanır. Kan ve Lenf akımı artar. Vücut çalışma düzeni kuvvetlenir. Sedasyon, sakinlik sağlanır. Solunum Sistemi etkilenir, rahatlar.Rahat nefes alıp verme miktarı artar. Ağrı azalır. Ağrılı vücut bölgeleri nedeniyle kullanılan ağrı kesici ilaç miktarı azalır. Ateş düşer. Bölgesel kas gevşemesi, lif rahatlaması sağlanır. Aktif, zinde bir yaşam kalitesi sağlanır. Uygulanan bölgeler dermatom dediğimiz akupunktur etkilerini de sağlayacak organlara özel cilt bölgeleridir. Düzelen, rahatlayan, kolaylaşan kan ve lenf akımı nedeniyle Bağışıklık Sistem aktivitesi Tam olarak kullanılır.

HACAMAT / YAŞ KUPA TEDAVİSİ
Kuru Kupa ile elde edilen faydaların tamamı Hacamat ile de sağlanır. Ayrıca Ağır Metal Detoksu yapılmış olur. Ağır Metaller Vücuttan uzaklaştırılamaz. Özellikle bağ doku arasında biriktirilir. Hacamat( Vacum Therapy) ile bağ dokudaki ağır metaller bedenden uzaklaştırılmış olur. Tekrarlayan uygulamalarla Ağır Metal nedeniyle ortaya çıkan bilinen, bilinmeyen şikayet ve hastalıklara karşı korunmuş oluruz.

BAĞIRSAK HASTALIKLARI
Ülserli Kolit, Crohn, Tüm Romatizmal Bağırsak Hastalıkları,

YAŞLILIK VE HASTALIKLARI
Unutkanlık, Yorgunluk, Yürüme Zorlukları, Baş Dönmesi, Alzheimer, Bunama, Parkinson,

HORMON HASTALIKLARI
Şeker Hastalığı, Troid hastalıkları, Pankreas Hastalıkları,

YARA VE YANIK
Enfeksiyonlu ve Enfeksiyonsuz Yara ve Yanık Tedavilerinde

KANSER
Kanser Hastalıklarında, Kemoterapi ve Radyoterapi Tedavileri ile Birlikte

AŞI
Bakteri, Virüs, Mantar Hastalıklarına Karşı Bağışıklık Arttırmada

ALERJİK HASTALIKLARDA
Bağışıklık Sisteminin Güçlendirilmesinde

Sağlıklı Yaşam Merkezi

Siz sorunlarınızı anlatın biz çözelim.